Kontakta oss
Hur registrerar jag mig som kund?

Klicka på REGISTRERA DIG och fyll i alla uppgifter. Efter ni läst igenom och godkänt avtalet klicka på skicka. Därefter kommer ett bekräftelsemail på ert användarnamn och lösenord.

I vissa fall krävs en en manuell kontroll vid registrerat konto. Ni kommer då få mail med svar inom 2h under kontorstid.

Jag vill ändra mina uppgifter.

Du kan ändra vissa uppgifter på ditt konto. Vill du ändra någon av de andra? Kontakta oss på info@tovek.se eller 0346-48770.

Lösenord och e-postadress
Ovanför formuläret ligger två knappar för att ändra lösenord och e-postadress.

Användarnamn
Användarnamnet används som din identitet när du lägger bud. Därför kan du inte ändra det själv utan måste kontakta oss.

Person-/organisationsnummer och namn
När du registrerar dig så görs en kontroll mot folkbokföringen/bolagsverket för att se att uppgifterna stämmer. Därför kan du inte ändra dem själv utan får kontakta oss.

Telefonnummer
Vi behöver minst ett telefonnummer så vi kan kontakta dig.

Notifieringar
Förutom vårt nyhetsbrev så kan du välja att få notifieringar från vissa händelser i systemet. Om du t.ex. har kryssat i "Överbjuden" så kommer du få mail när du lagt bud på ett rop men sen blir överbjuden.

Hjälp med registrering

E-postadress
Det är viktigt att du anger en e-postadress som du kan komma åt.

Användarnamn
Användarnamnet är din identitet när du lägger bud. Tänk på att det visas i budhistoriken. Därför är t.ex. inte e-postadresser giltiga som användarnamn. Giltiga tecken är bokstäver, siffror, - och _

Person-/organisationsnummer
När du registrerar dig så görs en kontroll mot folkbokföringen/bolagsverket för att se att uppgifterna stämmer.

Namn och adress
För att registreringen ska gå så smidigt som möjligt behöver du skriva in de uppgifter som står i folkbokföringe/bolagsverket. Om uppgifterna inte är samma krävs en manuell kontroll av oss vilket gör att registreringen tar längre tid.

Telefonnummer
Vi behöver minst ett telefonnummer så vi kan kontakta dig.